Whatcar.ee avas ukse (naiste) videoajastusse

http://www.youtube.com/watch?v=FocQcK1Lvq0

Ma ei hakka isegi enam vabandama, et ma siin, oma isiklikus s-rõõmu pesas nii vähe toimetan. Värsked kirjutised leiab alati whatcar.ee rubriigist ja need, mille juures liikuv pilt, ka Proovisõidu alt. Whatcar Eesti jaoks on tegu esialgu proovitööga, eksperimendiga- tahame aru saada, kas meie vaatajatele võiks videopilt üldse peale minna. Räägitakse ju neti ja juutuubi võidukäigust; ma isiklikult ei oska kosta ega pista, sest olen pigem vanamoodne, lugeja-inimene. Saame näha. Igatahes on algust tehtud ja esimene pääsuke publiku ette lahti lastud. Selles, et esimeseks sai Opel Insignia Country Tourer, on oma roll minu isiklikel eelistustel. Olen viimase aasta jooksul Opeli edusammudest tõeliselt vaimustunud ning siiani pole pidanud pettuma, CT kütusekulu ja haibitud bi-turbo tuimus ehk välja arvata. Aga küll nad selle ka korda saavad.

Üks kommentaar “Whatcar.ee avas ukse (naiste) videoajastusse

Lisa kommentaar