Uus kuum kohtumispaik accelerista.com. Kohtumiseni!

Sõbrad, kes te siin aeg-ajalt uudistamas käite, kas ehk ma olen midagi kirjutanud… ja siis pettunult tõdete, et taas kord on emapiduri blogi unarusse jäänud; mul on häid uudiseid.

Me kohtume nüüd ja edaspidi igapäevaselt naiste tehnikaportaalis accelerista.com. Olen kaks aastat veeretanud seda mõtet, koondada tehnikahuvilised ning enese sõnas ja pildis väljendamisega hästi hakkama saavad naised ning teha koos ja teha hästi. Teha tehnikaportaali, kus ei räägitaks ainult autodest vaid kõigest muust ka. Kõigest sellest, millel on rattad all.

See päev, mil saan öelda, et ideest on saanud põnev algus, on nüüd käes. Maailmas ei ole sääraseid portaale, ajakirju, väljaandeid just liiga palju. Igal juhul võiks neid olla rohkem. accelerista on edaspidi üks neist ja- teades oma ambitsioonikust ning tiimi võimekust, oleme loodetavasti paari aasta pärast üks juhtivaid naiste tehnikaportaale.

_IMG8607Miks seda vaja on? Miks emapiduri blogi vaja on olnud? Eks sellepärast, et zoolise võrdsuse viljastavates tingimustes on igal õigus oma vaatenurgale. Mis puudutab tehnikat, siis naised näevad mõnikord natuke teist nurka kui meid inspireerivad isased inimesed. Ja mõnikord näevad nad, aga ei ütle. Neid tuleb julgustada. Mehed, kes tahaksid teada, mida naised näevad ja mõtlevad- nende jaoks on säärane portaal nagu aken mõistatuste lahenduseni.

Olen kindel, et mõnikord on mul teemasid, mida n.ö. asjalikumas vormis jagada ei saa ning need leiavad tee siia, emapiduri blogisse. Praegu ei julge küll midagi lubada, sest ehkki algused oma erilisuses on selgelt ülehinnatud, on iga algus säärane, mis nõuab fookuses olemist. Tehnikaportaali ülesehitamine on- nagu ütlevad prantslased- full time job.

Niisiis, ma olen lootusrikas ja kutsun teid kõiki külla acceleristasse. ja portaali FB lehele. Ja ehk mõnikord näeme ka siin. Rõõmsa kohtumiseni, naistega, kes sõidavad kõigega, millel on rattad all!

Lisa kommentaar