Head asjad 7×3: Esimene. Päev nagu P ja S

IMG_6539Kristina tõmbas mind blogimängu, kus tuleb seitse päeva järjest jagada kolme positiivset hetke oma päevast ning nädala möödudes teatepulk virtuaalselt edasi ulatada.

Seekordne “kutse mängule” tuleb õigel ajal, sest olen siin vahepeal hoogu maha võtnud, oodates hetke, mil mu veebipesa portaaliga seotud saab ja kirjutanud põhiliselt whatcar.ee-sse ja… aruandeid. Te ei taha teada. Ükski normaalne inimene ei taha teada.

Aga! Olen märganud, et mida aeg edasi, seda suurem on mu rõõm väikestest asjadest ja oskus pisiasju märgata.

Võimalik, et see on teatud sorti naivism, ärgata hommikul ja naeratada iseendale ning maailmale, mis taas kord uuesti algab. Või siis marypoppinsilik “igas töös leidub alati / üks suhkrutükk mis teeb/ pipratera magusaks”-lähenemine.

Niisiis algavad mu hommikud enamasti Esimese Ilusa Hetkega. Täna on silmi lahti lüües teadmine, et paranemine on alanud. Viirus, mis mind Kivikamaka-Aadamiga kohtumise päevast alates seestpoolt näris, taandub. Kael ja selg annavad jälle liikuma. Järelikult, loodame see ei ole see Saaremaa puuk ja kolehaigus vaid täiesti tavaline, Viletsa Suusailma VIirus.

IMG_6462Teine tore hetk tabab lõunatunnil, kui teen aruandesse numbrite nokkimisel vahe ja võtan kätte terava noa, et lõikuda tšillit. Teadagi, sügis sealmaal, et on aeg! Aeg, Kirg ja Iha purki keeta.

Tänasest edasi seostub see, salaretsepti järgi valmiv tšillimoos Porschega; ehk peakski keedise ümber nimetama Pop Up Passioniks võimidagi…

Usun, kõik on nõus- mõte, teha New Yorki pop up, on suhteliselt… loominguline. Lõigun tšillit ja püüan selgusele jõuda, mis toimub selle tüübi peas, kellele see idee esimesena pähe kargas. Retsept!

See on ka (eriliselt) hästi, et täna ma näppu  e i  lõika; ainult korra eksib kibe sõrm koos magusa iirisega suhu ja hiljem, kirjutuslaua taga, tõmban, ennast unustades, silmanurgast mingi prahi. Praht tuleb ära, valu jääb. Sõrm ka kirvendab läbilõikavalt, silmanurgale seltsiks. Aga elan üle.

IMG_6500Pealelõuna koosneb ridamisi segastest momentidest. 

Pioneeritelefon; raamatupidaja, kes kas ei oska, ei näe või ei taha lugeda (viis korda); puhisev Härra Abikassa (kontekstis juhatuse esimees) kes tõenäoliselt jagab infot ühe sõna kaupa ja kolmenädalaste intervallidega (mulle ei jaga ta midagi, kui defineerimatud diktsiooniharjutused välja arvata);

veel natuke pioneeritelefoni ja samal ajal- kui ma kõrva telefoni juures hoian- närvide rahustuseks agressiivset kärtsroosa põrandaharjaga vehkimist;

kass, kes käib salaja laua peal mu kõige kallimat haisujuustu näppamas, saab muidugi ka oma jao, roosa harjaga;  v e e l  natuke pioneeritelefoni… ja korduvalt vastamist eri isikute küsimusele “Mis sul seal toimub?” – “Eeee… üüü… uuh! Eimidagi. Amissaütlesid?”

Llõpuks siiski lähevad numbrid klappima, raamatupidaja ei katkesta suhteid ja Härra Abikassa sulgub kõigest kahel korral kabinetti. Aruanne saab allkirjastatud. Ja mina jõuan sellesse kohta, kus  n ü ü d  tahan ma võtta kaamera ja minna pildistama!

IMG_6501Põldude vahel saab tänasest tallele kolmas, meeldejäävalt loojangurõõsa ja heatujuline ajajupike. Hetkeks on seda vähe nimetada- Pehmeid ja Karvaseid pilte on mitmeid.

Heaks päevaks oleks jälle üleliia, sest see päev tervikuna võinuks olla ju laisem, lojaalsem, leebem. Aga on nii. Ja mulle said pildid, mida natuke raatsin jagada.

 

IMG_6550Ai, see S… jaa. No Subaruga käisime loojangu lätetel.

Ja Soome kanalid on meil nüüd ka. Oma telemastiga😀

Ma põhimõtteliselt ei taha meenutada, mis see maksma läks. Teatud asjadega siin elus lihtsalt on nii, et kui on vaja, siis on vaja. Ja hinnasilti ei loeta.

Mhmh, nüüd ma pistsin selle tšillise näpu jälle suhu. Ma ütlen, küpsis, kassasaad!

 

IMG_6472 IMG_6481 IMG_6489 IMG_6491 IMG_6493 IMG_6512 IMG_6514 IMG_6515 IMG_6516 IMG_6519

Lisa kommentaar

