Jeep Renegade: tuliste fännide nõudmisel osa juttu suhu tagasi

Jeep Renegade: tuliste fännide nõudmisel osa juttu suhu tagasi

140304_J_Renegade_54Mõni päev tagasi purtsatasin välja oma arvamuse, et uus Jeebster, õige nimega Renegade, on üks arvestatav kandidaat sajandi koleauto konkursile.

Kuna mu FB lehel läks linkimise järel lahti tõeline leeridesse jagunemine- ühed, kes ütlesid, et jumala ilus auto- kohe ostaks; teised, et on ikka õudne kole jah ja tegelikult ei kõlba Jeep üldse sõita- ja vähe puudus, et suled oleksid lendama hakanud, siis ma natukene süvenesin teemasse ja teen nüüd osalise korrektuuri oma seisukohtades.

Jah, ma olen nõus, ainult välimuse põhjal ei tohi auto üle
otsustada. Jah, ma olen nõus, lähemalt näppimata ei tohi masinat hinnata. Aga ma jään siiski endale kindlaks, et ilu on vaataja silmades ja selle info põhjal, mis mul algselt olemas oli, ütlesid mu silmad ja ilumeel, et tegu on ühe koletuma känkraga.

Mis aga selgus- mida ma enne ei teadnud- et tegelikult on Jeebsteris (sorri, Renegade’is) kokku saanud itaalia parima koolkonna disainimõte ning Jeep’i klassikaline (ajalooline!) kontsept, mille koondnimi on pikalt ja lohisevalt “väike, aga mehine, see-eest aegumatult elegantse disainiga masin, mis jälgib kõiki margi ligi sajandipikkuseid traditsioone ning on tulnud, et kõik konkurendid seljatada.”

Teisisõnu, Jeebster on loodud selleks, et need wannabe’d, kes täna ostavad innukalt Isuzu, Suzuki, KIa jt. sarnase kandilise väljanägemisega kolevantse, leiaksid üles Tõelise Neliveolise ja tuleksid üle… õigele, töötavale poolele ning unustaksid asendustegevuse ja aseained. Ütleme nii, et see point- teha äri ja teha seda kvaliteetse veermikuga ning kolevantsi välimusega, meigib senssi.

Äri on äri ja Jeep on Jeep, olgu või kolevants. Või noh, “ajatu klassika”. Seega omandab “renegade” sootuks uue tähenduse- hüljake kõik oma senised kolevantsid, unustage ülalloetletud margid ja kõik ülejäänud, mida ei loetletud, ja tulge üle Renegade’i. Võimidagi.

9-2014-jeep-cherokee-fuel-economySpetsiaalselt tulihingelistele fännidele hammaste vahele järamiseks, jätan loo lõppu oma arvamuse uuest Cherokeest, mis äsja Tallinnas ka numbrisse jõudis ja millega ma loodetavalt kohevarss käed rooliseks saan teha- mulle meeldib see masin.

Peamiselt väljanägemise pärast! Just nimelt need tilgakujulised tuled ja pehmed jooned- mulle meeldib. Väga. Sellepärast ka, et ta on Jeep. Olgu ma siis pealegi asjatundmatu, aga kui Jeep suudab teha nii eriilmelistesse segmentidesse sobivaid autosid, siis on ta ju igati õnnestunud äriettevõte või kas?

*Piltide allikas: Jeep

Lisa kommentaar

