Head asjad 7×3. Viies. A nagu a.

Kui ma 7×3 mängu ausalt mängiksin, saaks autoblogist peagi toidublogi. Suure osa oma sügisestest vabadest hetkedest kasutan talviste naudinguhetkede valmistamiseks. Hoidisterivi riiulis aina kasvab ja isiklik rahulolu sealhulgas. Siiski õnnestus mul kõrvale panna kolm säärast hetke, mis ei seostu kuuma pliidi ja värviliste purkidega.

Esimene: ahaa!

Kuidas ma aru saan, et sügis on jõudnud? Meeleolust, muidugi. See võtab järjest värvilisemaid jõnkse sisse. Uitan mõtetes siia ja sinna ja lasen end kaasa haarata ja viia. On sügis ja on ilmselge A😀

nüüd sul on tõesti aeg. noh, mul on kahju.
las rihin pingule su satsist õlapaelad.
on pööripäev. mul vaja kütta ahju.
ja välisseina lüüa mõned pikad naelad.

kolm kuud su seltsis, polnud väga viga
on olnud hullemaid, ma tean, sa tahaks rohkem
see oled sina- ablas, (ma võin olla siga)
kui ausalt tunnistan, et kireta sind kohtlen

mis lahkelt pakkusid, ma tänus vastu võtsin,
ehk pärast hoolsalt pesin oma higist ihu
see, mida lubasid, ma enda teada jätsin
sa tõotasid ju sadadele kustumatut kihu…

ma tean, mis tõid mul, varastasid jõhkralt…
mu oma aiast ehk? ja häbituna salgad
sest kõik, mis laulab, seemet loob ja lõhnab
see mitte sinust vaid su lahkumisest algab

kui käes on pööripäev, siis jälle saan ma vabaks
su labast täitmatust võin viisakusest kiita
kui sind ei oleks…? igatsus vist tabaks.
patt oleks suvest tühja aastaringi liita.

Teine: arvud

Ma ujun tihtipeale kahes suunas korraga. Üks osa minust on rrrromantilise meelelaadiga Liblik und Luuletajj. Teine osa kainelt kalkuleeriv produtsent-projektijuht-arveametnik. Tollel teisel olid vahepeal keerulised ajad, saabus paanikahoog, niipea, kui projekti aruandluse lahti võtsin. Õnneks on sellega praeguseks ühel pool ja ma nokin numbreid silmnähtava mõnuga.

Sest lõppude lõpuks on nende numbrite tegelik sõnum “Hästi tehtud!” Olgu siis “Nähka tuleb külla!”  mudilaste seiklussari või Riho Västriku kolm aastat kaaderhaaval lihvitud dokumentaal “Maastiku mustrid” või kõik need muud sarjad ja klipid ja projektid, mis on mu igapäevatöö põhisisuks- mul on vedanud, et olen saanud teha, mida armastan. Ja tänu suurepärasele tiimile, on tulemus säärane, millele julgelt ja uhkelt oma nime alla kirjutan.

Kolmas: Avarus

IMG_2128Kolmas tänane; ja ehk kõige erksam on ootamatult kirjavoogu potsatanud kutse kontserdile. Ma olen ju see… no… impulsi-inimene. Kõik juhtub, kui aeg on õige.

 Avarus ja Kadri Voorand ja Mingo Rajandi autorikontsert, EMTA 95. sünnipäeva auks. Kadri on ainulaadne talent, eesti nüüdisinterpreetidest üks mu lemmikuid. Olen Egertile kutse eest südamest tänulik. Mul on meeles; ja ma kutsun sind (vähemalt korra), tead-küll-kuhu🙂

 

*Rauno lugu seal ülal on esimese A juurde. Nii on. Ma pikemalt ei selgita, kui lubate. Sügis. Minu sügis. Vist… tavapäraselt eriline. Ja auto oli tänagi Subaru Forester.

* “Teelesaatmise laul” on pärit ajast, mil ma vahete-vahel ka riimi või proosasse kirjutasin. Ei mäleta, kas see raamatusse ka jõudis, vist ei. Tänasesse nagu igasse järgmisse pööripäeva igati sobilik. Mine tea, võib-olla ma kunagi… riimin jälle.

 

Lisa kommentaar

