Subaru WRX STI ehk kuidas tšikid kaameraga laskmist harjutasid

IMG_6469Mõnikord ajab edevus üle ääre. Mõnikord on käes sõiduvahend, millega koos sa lihtsalt p e a d  end jäädvustama. Ja mõnikord on vaja, et oleks mingi pilt või paar, mida endast jagada.

Loeme käesoleva kande pildimaterjali siis selleks “mõnikorraks”. Mõnikorra jäädvustamiseks läks seekord vaja hea silmaga kolleegi (Mare Albri), üllatusstilisti (tütar, kuuene), paari roosasid kingi ja pihlapuud Mare suvemaja teenurgal.

Eelnev öö jäi mul magamata; veetsin selle oma Alter Ego ehk STI seltsis merd ja tähti vahtides ja hommikul poole viie ajal läbi piimpaksu udu, kuskilt Andineeme tagant, koju hiilides.

STIga aeglaselt sõita on kaugelt keerulisem kui kihutada, niisiis, lisaks magamatusele oli mul seljataga ka piinapink. Mare püüdis mind piltidele sellisena nagu ma olen; ühegi kosmeetilise lisanduseta.

IMG_6608Pildistamise ajal juhtus ühte ja teist.

Tagurdasin auto na-aa-aaatukene… kraavipervele. Säärastes olukordades on sümmeetriline nelivedu asendamatu.

Mässisin end sinisesse salli nii, et koperdasin iseenda otsa- seda juhtub minuga sagedast ja neliveost poleks siinkohal abi.

Jäin katuseluugist välja pugedes sinna… pisut kinni. Meenus vastav lõik kultusfilmist “Siin me oleme.” Leivalabidat ei olnud, ühiste jõududega kangutasime mu… hmmm… “nii tark” volüümid luugi vahelt välja. Aga paaril pildil on emotsioon näha.

IMG_6456Fotojahi lõppedes end Käsmu poole teele asutades ei leidnud ma enam STI võtmeid. Kulus üle poole tunni, et pahupidi pöörata kõik taskud, ridikülid, panipaigad, fotokott, käekott, jne. Isegi mütsi sisse vaatasin!

Lõpuks, kui ma tõelises ahastuses tagaluugi lahti tegin, et otsida sealt telefon ja abi kutsuda, vahtisid needsamad võtmed mulle pagasiruumi nurga ja katte vahelt vastu. Nii nutikat kohta annab tõesti välja mõelda…

Mare on igal juhul väga hea piltnik, sest rida kordumatuid ja … naturaalseid hetki sai pildile püütud.


IMG_6633IMG_6628IMG_6476IMG_6472IMG_6471IMG_6588IMG_6551IMG_6534IMG_6537IMG_6562

 

Lisa kommentaar

