Ford Fiesta ST vol 2 ehk moevoolude elukool

Mõnikord tundub küll, et mis nii viga- elu on nagu lill ja sõbrad-tuttavad ei unusta sind juba ainuüksi sellepärast, et sa oled tragikoomiliselt naljakas. Ja ülevoolav. Ja veel ühte ja teist. Eesti keeles on selle kohta üks tabav väljend: “odav populaarsus.” Ja ma valetan, kui väidan, et ma ei naudi seda.

Eelmine lugu on mu valge, klahvidega Nokia värvinud punaseks. Küsitakse, kuidas läheb. Naerdakse kõva häälega torusse. Üks, otsekohesem, küsis läbi naerulagina, et äkki ma ikka vajan arsti, ta võib soovitada. Üldiselt arvatakse, et jälle panin üle võlli. Tundub ju uskumatuna, et kõik see juhtubki päriselt. Tegelikult juhtubki, ja mitte sugugi ainult minul. Lihtsalt, ma panen tähele, jätan meelde ja kirjutan. Ja loodetavasti läheb see kellelegi korda.

Moevoolude elukoolist tegin tõestuseks paar pilti- ma neid siniste roosidega pikki pantaloonesid veel prügikasti õnneks ei lennutanud, tõstsin lihtsalt kõrvale. Aga siin see komplekt siis on, säärasena, nagu ma kohtasin Fiesta ST-d, üht äraütlemata vahvat tutimagnetit.

IMG_4649 IMG_4652

 

 

 

 

 

 

 

Allpool paar pilti meie esimesest pikemast sõidust ST-ga. Kuhu mujale, kui ikka päikeseloojangut vaatama. Keegi mu sõpradest kirjutas, et mu lugudest ja piltidest pidavat kumama õnn ja rahulolu. Ma olen nõus. Seda elu valides sain ma jackpoti. Ja olen Absoluudile selle eest apsaluutselt ja väga tänulik. Aamen selle peale.

Olge teie, mu  sõbrad, samamoodi- lihtsalt õnnelikud. Sest elu on lill; ja põhiline vist on tunda väikestest asjadest suurt rõõmu ja mitte lasta end häirida hädast ja viletsusest, mida paratamatult ka kõigiga ette tuleb. Need on need õppetunnid. Ja ma siiralt usun, et inimene on loodud headuses ja rõõmus. Õppima südameheadust ja inimlikkust.

IMG_4506 IMG_4331 IMG_4233 IMG_4567 IMG_4564 IMG_4587

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lisa kommentaar

