Paastu-ja kapsamaarjapäev ehk pettumuse mõõt on punane vein

Tegelikult, pole vahet, mis liikuvat pilti ma jagan. Point on mujal. Pettumus! Mu pettumus on nii üüratu, et seda ei suutnud leevendada ka kolm klaasi aastakäigu punaveini. On Maarjapäev, rahvakalendri olulisemaid kevadpühi ja sel puhul võib/peab punasega diilima ( isegi kui on ärevushäire ja FEA biokeemiline rünnak)! Ja ma valin sel puhul alati veini, sest järgmine valik oleks vesi, guaššiga punaseks koloreeritud. Aga no kolm klaasi punast on minu puhul selgelt üleliia. Pmslt ma viibin lamavas asendis ja olen osa protsessist, nimega Seitsesada Aastat Orjapõlve ja Häda ning Viletsus ja Oma Autotööstust Meil Ka Ei Ole. (Tegelikult puudub mul vajalik ensüüm, aga ma jään ellu, kui s e e asi sealt õuest otsa ei sõida). N e i l ei ole ühtegi põhjendust, m i k s nad tegid s e l l e… mis mind kapsamaarjale ajas (tegelt ka, keda huvitab!) Citroen Picasso (välimus! mitte midagi muud!) on väga tabav võrdlus, tõepoolest. Võhik vahet ei teeks. Kuku taldrikusse!

Seda, mis mu ootusi pettis, ma veel avalikult ei ütle. Kaks inimest teavad, sellest täiesti piisab, et oleks tunne jagatud. Teistele kirjutan. Peagi. Viisakalt, sest ma olen intelligentne, eks. Õumai. Masendav. Kuku taldrikusse (teist korda). Osta Freemont (Black Code, väga šeff, auka!)

Aga see elektrikas on muidugi funny. Mine tea, kaheksakümneselt draivingi säärase, konstruktor- käruga. Panen praegu kokku, tõstan kappi. Sajandi pärast lasen end koos käruga sisse kolida, lohistan käru välja; joon sõber Markoga (tal on oma käru kapis) vanadekodus veini ja šampanjat; ja lähen pisut švipsisena golfiväljakul võidu ajama…putterid ja draiverid, hoidke alt, siit tuleb vanadekodu võidusõit! Huvitav, kuidas seda nimetama peaks…? Runde Altersheim? Alzheimer Ring? See tulevikunägemus on vaat, et kõige lohutavam.

Siiski, miks nad sedasi tegid?! Kuku taldrikusse (kolmandat korda, pea ees).

*Vanem poeg arvas, et küllap olen ma bõõmmvee laksu all tänaseni. Noh, mõnes mõttes on tõesti nii. FEA; ja taldrikud said otsa.

Lisa kommentaar

