BMW: on siis raske teha normaalset autot või?!

i8 tagantTäitsa ahastama ajab, BMW on ilmselgelt võtnud suuna, teha kirjutava ja filmiva inimese elu võimalikult keeruliseks. Lugege seda Argo artiklit ja seda; ja seda (ok, selle on ka Argo kirjutanud) ja siis pange end minu rolli- mu kohustus on olla põhjalik, kriitliline, see-eest maksimaalselt objektiivne, eks. Aga mina… lükkan oma BMW-teemalised kirjutised punastades ja häbenedes sahtliserva vahelt sisse, sest kui ma kirjutaksin nagu ma mõtlen (ja peamiselt tunnen!), siis poleks see ju kuigi tõsiseltvõetav… vist….võib-olla. Iga kord, kui ma istun järjekordsesse BMWsse, on tunne säärane, et peaks minema panka röövima. Otsejoones. Mis nad siis tulevad meie õuele sääraste masinatega, millega peab lihtsalt sõitma! Ja adrenaliin lööb esimese kahe minutiga lakke ja lubade luigelaul kohiseb kõrvus… ja üldse!

Kena lohutus küll, et eelmise põlvkonna mootorite tootmisliin demonteeritakse ja loovutatakse heategevuslikus korras Toyotadele, mis seeläbi astub mitu sammu tulevikku… et keda see peaks lohutama?! Toyota omanikke? Mind, kelle ainus häda on argus ja suutmatus, minna panka röövima?!i8

Eile naersin end taldrikusse pealkirja peale: “50 seksinippi, mida iga naine peaks enne surma proovima”– no et viimse hingetõmbe ajal vaevalt et nippidele enam mõtled… täna olen valmis kirjutama loo, teemal “Mõni nõuanne (keskeas) naistele, kes enam eriti millegi peale ei erutu”. Minu kogemus ütleb, et kõik läheb märjaks. Silmad, suu, endokriinsüsteem ja elutähtsad funktsioonid. Õnn on, kui on nahksisu. Vähe sellest, et märjaks, tõenäoliselt talletub ka sügava jäljena elu lõpuni mällu. Sõidetav auto. Suure tõenäosusega ei ole mitte 50 s-nippi need, millele enne surma mõelda vaid sõidetav auto. Sõidetav. Sõi-de-tav. Õumai. Ei või siis teha normaalset masinat, ei või, ega ju?! Aike värk.

*Piltidel on i8 ja need on näpatud BMW pildipangast. 140 000€ ja kõik see ilu on ehk juba aasta lõpus sinu; koos ätitjuudiga. i-hoolduse õigused United Motors just sai.

Lisa kommentaar

