BMW 4. seeria Gran Coupé näitas end korraks Eestis

Mul ei ole sellest sündmusest ühtegi, “päris” tõestust, aga ma oli kohal, katsusin sõrmega, istusin sees, tõstsin mootorikatte üles ja ajasin niisama tarka juttu Unitedi imetoreda müügiosakonnaga. Kirjas oli, et pildistamine ja filmimine ei ole lubatud ja ma olen viisakas, mitte paparatso, jah.
Auto on muidugi äge- kui panna vahele korralik mootor. Ja need mootorid BMW-l o n korralikud.
Välimust on, ruumi on, hinda on… parasjagu (alates 39 000€), aga kes on fänn, see on fänn.

Kahel teisel uuel isendil tõmmati ka palakas pealt: 2. seeria kupee ja 4. seeria kabriolett jõudsid Eestisse. Need jäävad salongi vaatamiseks ka ja ilmselt tuleb proov numbrisse juba üsna pea. Teise seeria Gran Coupé sõidab tagasi sinna, kust ta korraks tuli, aga seda saab tellida. Et siis juunis, kui Eestis on ametlik esitlus, juba auto omanik olla.

Mina olen tüki südamest BMWle kaotanud. Eneselegi ootamatult. Aga seda ei teagi ju kunagi, enne kui see ühel päeval lihtsalt juhtub. Selge see, et arrogantsel ätitjuudil “ei iial!” pole tegelikult mingit sõnaõigust.

Lisa kommentaar

