S-soovitus: kuidas reklaamida limonaadi :)

Võib-olla on veel mõni, kes seda klippi näinud ei ole. Ma naersin endale kõhulihased. Lihtsalt ja geniaalselt tehtud. Isiklikult linkis ka muidugi ära- Camarot nähes- mul on Chevy Captiva tänaseni kirjutamata. Lihtsalt pole jõudnud; vahepealsed nädalad on läinud uue “ma tahan seda väga teha”- teema arendamisele.

Mis teha, mõnes peas lihtsalt valitseb pidevalt ideede paabel (mille üle ma isiklikult olen kohutavalt rõõmus, oohvkoors)!Chevrolet Camaro Black Concept Praegu see “üks” on vallutanud enamuse mu mõtetest; ja vabast ajast- nii, et need tunnid, mille ma varasemalt kulutasin testimisele-kirjutamisele; olen praegu veetnud vaibal kõhuli skeeme ja vooge joonistades ja step by step kavandit lahti kirjutades. Ja mõned, juba proovitud plekk-liisud, ootavad aega, mil saada virtuaalseks kirjasõnaks. Kuidas see klassikaline keiss ongi… režii eksamile saabub tudeng, kes vaatab kunstinõukogule suurte siniste silmadega otsa ja teatab: “Siia jalutades tuli mul geniaalne idee… seal on üks naine ja üks mees… ja siis nad… jalutavad… mererannal… Et noh, saate aru ju küll. See kõik on mul siin, peas. Aga kahjuks pole mul olnud aega seda vormistada, sest kogu aeg on läinud mõtlemisele.” Ja komisjon vaatab tudengile otsa ja ütleb ühehäälselt: “Geniaalne! Istu, viis!”

Olgu sellega kuis on. Ma luban (õigemini, olen lubanud väljaandele), et olen järgmisest nädalast tagasi ka konteksti kirjutatud testisõitude lainel😛 Ja siis me… sõidame!

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s