Lõpuks ometi, diisel CVT kastiga!

Subaru CVTLõpuks ometi, diisel CVT kastiga!

Tuli ära. Nagu lubatud, ka Eestis. Tõsi, vahepeal on selgunud, et reklaam esinduse kodulehel on pisut ennatlik- diisel CVT kastiga jõuab Eesti kasutajate käeulatusse siiski reaalselt kevadel; üks kirjutab et märtsi lõpus ehk; teine ütleb, et mais.

Tuleb tunnistada, ma väga ei uskunud sellesse, et disla üldse automaatkasti võiks saada. Eks siis nüüd tuleb minna ja ise järele proovida. Hind on soolane, aga lohutusena- lisaks CVT-le saab kaasa ka parkimisassistendi ja “veelgi mugavamaks läinud” suunatulelülituse. Khmm-khmm. Mul isiklikult on kõige keerulisem leppida teadmisega, et see on ju seesama külmkapp, millele on tuled külge pandud; lahkelt lubatud “Uus OB” on endiselt seesama “kahjuks me pidime laenama kodumasinate tehasest disainerit” OB. Aga külmkapp automaatkastiga- see on ikkagi midagi muud.

Foorumites arutlevad fännid selle üle, kuidas CVT Outbackil käituda võiks; millised on need “lastehaigused”, mis ilmnevad. Leidsin ühe asjatundja kommentaari, kus ta lohutab pabistajaid, et sama CVT kast on olnud neli aastat kasutuses Foresteril, seega peaksid tuulerõuged ja esimesed nohud olema läbi põetud. Eks saame näha. Ma isiklikult olen väga lootusrikkalt optimistlik.

*Paar nädalat hiljem olen jälle sutsukese targem- CVT saab üksnes OB diisel, Foresteri uut mudelit saab Eestist nüüd ja mõnda aega edaspidi ikka vaid manuaalina (diisel) või automaadiga (bensukas). Seega, lootus, et ükskord me (v)(s)sõidame nagunii ja see on Subaru, Forester, diisel ja CVT, on kaugelt enneaegne. Nagu kommenteerib müügiosakond- m i k s peaks Eesti oludes tahtma diiselautot üldse? Nende läbisõitude juures ei tasu see end nagunii ära.

Vot, ma mõtlesin sellele… miks peaks tahtma dislat. Vist sellepärast, et on isane. On äge; just seepärast, et on diiselbokser, terav, võimas, kiire… midagi, mida ükski bensukas ei suuda pakkuda. Jah, ostuhind on kallim mõnevõrra, aga kütusekulu on edaspidi ikka väga palju väiksem. 4,8l/100 km keskmiselt- üks teine müügiosakond ütles, et see pole sugugi üllatav tulemus OB puhul. Seega, tehke järele või ostke ära🙂

Ehk siis, minu unistuste auto- Forester, diisel, automaat, Golfi navisüsteemiga, Ampera helisüsteemiga, Priuselt ACC ja diskopepu- CRVlt mõned mugavusvidinad. Isegi panoraamkatuse vastu ei oleks mul midagi. Mismõttes, ei jaksa kinni maksta? Tehke mitu, saab mass, hind läheb alla; ja ma garanteerin peaaegu et enesekindlalt, nad ostavad. Ja palju ostavad. Palju rohkemgi🙂

 

2 thoughts on “Lõpuks ometi, diisel CVT kastiga!

  1. No Subaru koduleht küll seda üles ei tunnista, et diisliga Outback mingi muu kastiga peale 6käigulise manuaalkastiga saadaval oleks. Foresteriga sama lugu. Ega mul peale selle muud huvi polegi, kui et vaataks dünaamikat. Subaru automaatkastid on selles osas siiani pehmelt öeldes uimasusega silma paistnud.

Lisa kommentaar

