M-soovitus: HND, juhtmevaba!

Teen ühe lüheldase õrrrr! soovituse. HND-l tuleb kohe välja kaua mängiv, juhtmevaba. Ja see on hea. Ma tean, millest ma räägin, sest no… ma lihtsalt tean. Ma olen naine, nohhh! Aga see meeldib meestele ka.

Kel on säärased autod nagu näiteks Nissan Leaf, siis saab otse YT-st panna HND lood autosse mängima. Kel on CD-mängija autos, see läheb ja ostab poest. Või siit. 7.detsembril on Rock Cafes plaadiesitlus.
Ja ei tee “oma isiklikku koopiat”! See on vargus ja nad (EAÜ) leiavad teid nagunii üles. Ma ka pahandaksin, sest Tarvo Mölder on mu lugupeetud, hinnatud ja andekas kolleeg. Ja kogu see varastamisevärk käib mulle samamoodi närvidele nagu meie teadvustamata kahepalgelisus üleüldiselt. Hakkame inimesteks. Ja naudime head muusikat.

Lisa kommentaar

